Obec Únice

Fulltextové vyhledávání 2.0

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6
Dokumentace technické infrastruktury obce
7
Dokumentace technické infrastruktury obce
8
Dokumentace technické infrastruktury obce
9
Druhý ročník gulášobraní
Dokumentace technické infrastruktury obce
Odečty elektřiny
10
Dokumentace technické infrastruktury obce
11
Dokumentace technické infrastruktury obce
12
Dokumentace technické infrastruktury obce
13
Dokumentace technické infrastruktury obce
14
Dokumentace technické infrastruktury obce
15
Dokumentace technické infrastruktury obce
16
Dokumentace technické infrastruktury obce
17
Dokumentace technické infrastruktury obce
18
Dokumentace technické infrastruktury obce
19
Dokumentace technické infrastruktury obce
20
Dokumentace technické infrastruktury obce
21
Dokumentace technické infrastruktury obce
22
Dokumentace technické infrastruktury obce
23
Dokumentace technické infrastruktury obce
24
Dokumentace technické infrastruktury obce
25
Dokumentace technické infrastruktury obce
26
Dokumentace technické infrastruktury obce
27
Dokumentace technické infrastruktury obce
28
Dokumentace technické infrastruktury obce
29
Dokumentace technické infrastruktury obce
30 1
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    čtvrtek od 15:30 do 17:00 hodin (podatelna, obecní úřad)

  2. Telefonické podání+420 731 035 827
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obecunice@outlook.com, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Hubenov 2, 386 01 Únice - Hubenov.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Hubenov 2, 386 01 Únice - Hubenov v úředních dnech a hodinách:

    čtvrtek od 15:30 do 17:00 hodin (podatelna, obecní úřad)

  2. Telefonické podání: +420 731 035 827
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Hubenov 2, 386 01 Únice - Hubenov
  4. Elektronicky na e-mail: obecunice@outlook.com (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 8vib757
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 370 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 3 Kč/ks
- jednostranně formát A3 3,50 Kč/ks
- oboustranně formát A3 4,50 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) 8,50 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.